برای عضویت در خبرنامه وبلاگ ایمیل خود را وارد کنید:



جستجوی وب جستجوی وبلاگ


فرناز را پیش از این می شناختم، با نوشته های وبلاگی اش در امشاسپندان

به گزارش زنستان:

"سه تن از فعالان جنبش زنان در فرودگاه امام دستگیر شدند.

طلعت تقی نیا، منصوره شجاعی، فرناز سیفی، روزنامه‌نگار، فعال جنبش زنان و عضو مرکز فرهنگی زنان هنگام خروج از کشور دستگیر شدند. انگیزه سفر آنان شرکت در یک کارگاه آموزشی روزنامه‌نگاری در دهلی هند بود.

پس از دستگیری این سه تن ماموران امنیتی به همراه آنان به منزلشان رفتند و پس از بازرسی منزل و جمع‌آوری وسایل شخصی آنان مانند کیس کامپیوتر، کتاب و دست نوشته آنان را به بند 209 زندان اوین منتقل کردند."

از شنیدن این خبر به شدت بهت زده شدم. نمی توانستم دلیل این کار را پیدا کنم!!! حالا که مدتی از این بهت زدگی می گذرد ناراحتی عجیبی مرا گرفته است. فرناز را پیش از این می شناختم، با نوشته های وبلاگی اش در امشاسپندان. البته از او گله مند بودم در این چند مدت، قول داده بود که به منظور کمک در تحقیقی در باب مسائل زنان یک سری کتاب از کانون فرهنگی زنان برایم بفرستد اما انگار فراموش کرده بود و دیگر به ایمیل هایم هم جواب نمی داد. همیشه با خود می گفتم لابد سرش بیش از اینها شلوغ است. تا اینکه همین امروز صبح خبر دستگیری اش را شنیدم. هر چه سعی کردم، نتوانستم دلیل قانع کننده ای برای اینکار بیابم. پهنای باند وبلاگش هم احتمالا به دلیل لینک های فراوانی که در این یکی دو روزه به آن داده شده است، تمام شده. اما چه باک، خود او که هنوز تمام نشده و منتظرم تا بار دیگر بازگردد.

مرتبط:

عکس های کسوف از فرناز و طلعت تقی نیا و منصوره شجاعی

پی نوشت:

کمی بعد از اینکه این پست رو نوشتم با خبر شدم که همه این سه نفر به قید کفالت آزاد شدند و واقعا خوشحال شدم. 


لینک ثابت | |
نوشته: FRH ساعت 11:02 AM تاریخ: Sunday, January 28, 2007



استفاده از مطالب این سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.Copyright © 2005-2006
Design by: FRHweb