برای عضویت در خبرنامه وبلاگ ایمیل خود را وارد کنید:



جستجوی وب جستجوی وبلاگ


دانشگاه و باز ماندن از ادامه تحصیل

از امروز امتحانات پایان ترم شروع شد و امتحان اول هم مصداق این مثل بود که سالی که نکوست از بهارش پیداست و چقدر هم نکو بود. این ترم حتی همان انگیزه ای که لااقل در شبهای امتحان ترم های قبل داشتم هم ندارم و اصلا در شب امتحان هم رغبتی برای خواندن ندارم.

یک روز به یه نفر می گن، اجازه می دهی بچه ات بره دانشگاه؟ طرف میگه: باشه، به شرطی که به ادامه تحصیلش لطمه نخوره.

حالا فکر می کنم این جک همون حکایت ماست. شاید در ظاهر یک جک به نظر برسد اما به واقع سیستم آموزشی ما طوری است که در بسیاری از موارد ما را از تحصیل باز می دارد. به هر حال فکر می کنم سیستم دانشگاه لااقل در مورد من طوری عمل کرده که من از تحصیل واقعی باز موندم.

در ضمن نیما اکبرپور عزیز در راستای مبارزه با ثبت سایت ها و وبلاگ ها لوگوی زیبایی طراحی کرده که در مقایسه با لوگویی که من طراحی کردم اختصاصی تره. چرا که لوگوی من کمی جنبه عمومی دارد اما این لوگو مخصوص این حرکت است و البته زیباتر نیز هست که من به سهم خودم ازش تشکر می کنم و از شما هم می خوام که برای ابراز مخالفت خود این لوگو رو در بالای سایت یا وبلاگ خود قرار دهید. اگر شما هم با ثبت کردن سایت يا وبلاگتان در سايت ساماندهی موافق نيستيد، و می‌خواهيد که اين لوگو رو بذاريد کنار وبلاگتون، کافيه که کد زير رو کپی کنيد و اون رو بعد از تگ <body> در سورس وبلاگتون کپی کنيد. (باکس بالا برای لوگوی فارسی و باکس پايين برای لوگوی انگليسی)

<script language="JavaScript"src="http://niimaa.googlepages.com/samandehi.js" type="text/javascript"></script>

<script language="JavaScript" src="http://niimaa.googlepages.com/samandehi-en.js" type="text/javascript"></script>


لینک ثابت | |
نوشته: FRH ساعت 12:06 PM تاریخ: Saturday, January 06, 2007



استفاده از مطالب این سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.Copyright © 2005-2006
Design by: FRHweb