برای عضویت در خبرنامه وبلاگ ایمیل خود را وارد کنید:



جستجوی وب جستجوی وبلاگ


دلیل سکوت

حدود 18 روزی می شود که دیگر دستم به کیبورد نمی رود و بسیاری از دوستان با هر بار مراجعه به وبلاگ با پست های تکراری گذشته مواجه می شوند. البته دلایل زیادی بر این سکوت 18 روزه می توان ذکر کرد اما بیش از همه شاید ......... باور کنید الان که خواستم مهمترین دلیل را بیان کنم، هر چه فکر کردم نتوانستم دلیلی برای این سکوت پیدا کنم و شاید همین سردرگمی در یافتن دلیل ننوشتن، در مورد نوشتن هم صدق کند.

به هر حال سعی کرده ام همیشه وقتی بنویسم که دلیلی برای نوشتن داشته باشم البته عدم نوشتن به معنای نداشتن این دلیل نیست.

تصمیم دارم یک زمان بندی مرتبی هم برای وبلاگ قرار دهم و بعضی روزها وبلاگ را با استراژِی خاصی پابلیش کنم. فعلا برای شروع قصد دارم هر پنجشنبه در مورد اخلاق جنسی یک پست بنویسم. در مورد دلیل انتخاب این موضوع هم در اولین پست در مورد آن توضیح خواهم داد. البته تمام مطالبی که در این مورد خواهم نوشت، نتیجه تحقیقات علمی خواهد بود و سعی من بر این است که هیچگاه نظرات شخصی خود را در آن دخیل نسازم هر چند در موارد لزوم نظر خود را، البته با ذکر اینکه یک نظر شخصی است، نیز بیان می کنم. به هر حال من فکر می کنم این موضوع یکی از نیاز های تحقیقاتی در جامعه امروز ایران است. البته باید بگویم که تمرکز من بیشتر روی مسائل جنسی در حوزه اخلاق خواهد بود جز در موارد لزوم چندان به بحث سکسولوژی نخواهم پرداخت.

این روزها امتحانات میان ترم هم شروع شده ولی درس خواندن من انگار خیال آغاز ندارد.


لینک ثابت | |
نوشته: FRH ساعت 12:04 PM تاریخ: Thursday, November 16, 2006



استفاده از مطالب این سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.Copyright © 2005-2006
Design by: FRHweb