برای عضویت در خبرنامه وبلاگ ایمیل خود را وارد کنید:



جستجوی وب جستجوی وبلاگ


دومین تبریک وبلاگی عید فطر

عید فطر رو به همه تبریک می گم. همین الان داشتم به پیام تبریکی که سال گذشته نوشته بودم نگاه می کردم که متوجه شدم این ششمین سالی بود که روزه می گرفتم البته بعد از سن تکلیف. با خوندن پیام سال پیش، از یه جمله ی خودم، لبخندی بر لبانم نشست. این جمله این بود:
" آخه یکی نیست بگه مگه تو مقام رهبری یا ریاست جمهوری هستی که پیام تبریک می فرستی ( frh می خندد در اینجا )"

راستی همین چند دقیقه پیش در این فکر بودم که چرا باید اکثر کشورهای اسلامی اونقدر به این عید اهمیت بدهند که حداقل سه روز تعطیل رسمی داشته باشند ولی در ایران ایگونه نیست که یک دفعه تلویزیون اعلام کرد هیئت دولت مرحمت فرمودند و سه روز رو تعطیل کردند. هر چند فکر می کنم تو ایران اگه همه روزها هم تعطیل باشند باز ملت از کم تعطیلی شکایت کنند. خلاصه اینجاست که باید بگیم: "احمدی مچکریم، بچه ها مچکریم، بچه ها مچکریم، تعطیلی سه روزه حق مسلم ماست"

ماه رمضان امسال رو خیلی دوست داشتم هر چند حس می کنم که امسال از معنویتم نسبت به سال های گذشته کم شده بود.


لینک ثابت | |
نوشته: FRH ساعت 4:18 PM تاریخ: Monday, October 23, 2006



استفاده از مطالب این سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.Copyright © 2005-2006
Design by: FRHweb