برای عضویت در خبرنامه وبلاگ ایمیل خود را وارد کنید:



جستجوی وب جستجوی وبلاگ


توفیق جبری

تو این چند شب که شبهای احیاء بود، توفیق جبری حاصل شد و من هم به همراه چند تا از دوستای دیگه یه نموره تو این مراسم شرکت کردم.

رفته بودیم مسجد دانشگاه آزاد. مراسم بدی نبود. می دونید یه مساله ای همیشه تو ذهنمه و اون اینکه مسجد یعنی محل سجده، سجده در مقابل خداوندی که لیاقت سجده کردن رو داره، مسجد یعنی محلی که باید خدا رو بهتر از هر جایی ببینی. اما من خیلی وقته تو مسجد اونو نمی بینم یا لااقل خیلی چیزای دیگه ای می بینم که لیاقت در کنار بودن او رو ندارند.

راستی برای ظهور منجی هم دعا کردم. می خواهم با وجود تمام انگ ها، وجود منجی را فریاد بزنم و انتظار را برای خود باز تعریف کنم. بیش از آنکه به وجود منجی اعتقاد داشته باشم، به او ایمان دارم. بله، به وجودش ایمان دارم. البته معتقدم هر کسی باید این عرضه را داشته باشد که منجی زندگی خود باشد، اگر نمی تواند زندگی کس دیگری را نجات دهد، اما ایمان دارم که روزی منجی ای برای نجات تمام بشریت خواهد آمد. بشریتی که بسیاری از افراد آن نتوانستند منجی خود باشند، که اگر هر کسی منجی زندگی خود بود شاید دیگر نیازی به منجی بشریت نبود. پس ای منجی من و بشریت من، آرزوی سلامتی تو را دارم.

در ضمن دو شب پیش رفته بودم سخنرانی دکتر اعظم طالقانی، دختر آیت الله طالقانی. بحث های بسیاری شد که البته نمی تونم کامل توضیح بدم اما خوب آنقدرها هم که فکر می کردم جالب نبود. از آنجا هم شنیدم که بچه های یکی از خوابگاه های پسرانه دانشگاه زنجان به علت مشکلات صنفی و هزینه بالای خوابگاه (155 هزار تومان برای هر ترم) با توجه به دولتی بودن آن (هر چند دانشگاه آن ها را به صورت مناقصه به بخش خصوصی داده است که البته سهامداران این شرکت به اصطلاح خصوصی خود کارکنان ارشد دانشگاه هستند) ، دست به اعتصاب زدند و در خیابان تجمع کردند. بسیاری از نیروهای ضد شورش به خیال اینکه این حرکت یک حرکت سیاسی است بلافاصله در محل حاضر شده اند. خلاصه من هم بعد از سخنرانی سریع به سمت خوابگاه حرکت کردم که ببینم چی به چیه!! ولی وقتی رسیدم همه سر و صداها خوابیده بود ومثله همیشه قرار شده بود که مسئولین رسیدگی کنند البته فکر کنم اینبار کمی جدی تر بشه.


لینک ثابت | |
نوشته: FRH ساعت 2:38 PM تاریخ: Tuesday, October 17, 2006



استفاده از مطالب این سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.Copyright © 2005-2006
Design by: FRHweb