برای عضویت در خبرنامه وبلاگ ایمیل خود را وارد کنید:



جستجوی وب جستجوی وبلاگ


پیشنهاد بی شرمانه

چند روز پیش که داشتم در مورد یه موضوعی سرچ می کردم، اتفاقی به وبلاگی رسیدم که از لحن صریح نویسنده اش واقعا خوشم اومد. البته متاسفانه آدرس وبلاگش رو یادم رفت ولی قسمت های زیادی از آرشیوش رو خوندم.

به احتمال خیلی زیاد فیلم "پیشنهاد بی شرمانه" رو دیدید. در یکی از پست هاش مطلبی در این مورد نوشته بود و گفته بود که با همسرش، الهام، این فیلم رو برای خودشون شبیه سازی کردند تا ببینند اگه خودشون در این موقعیت بودند چه کار می کردند. این فیلم، داستان زندگی زن و شوهری است که در یک موقعیت سخت مالی قرار دارند و اتفاقی، با میلیاردری آشنا می شوند که او پیشنهاد می دهد تا به ازای یک میلیون دلار ( 900 میلیون تومان ) یک شب آن زن را در اختیار داشته باشد. پس از مجادلات فراوان بین زن و مرد بالاخره این کار را می پذیرند و بعد از آن، اتفاقات دیگری برای آنها می افتد که پیشنهاد می کنم اگه ندیدید خودتون برید ببینید.

این وبلاگنویس و همسرش سعی کرده بودند تا به دور از هرگونه شعارزدگی آن صحنه را برای خود شبیه سازی کنند و پس از ساعتها مجادله به این نتیجه رسیده بودند که احتمالا آنها نیز نمی توانستند از آن پول بگذرند یا به عبارتی نمی توانستند بطور قطع آن را رد کنند.

من هم سعی کردم این موقعیت رو برای خودم شبیه سازی کنم. خوب، آدم فقط یه شب می خواد همسرش رو به ازای اون پول زیاد در اختیار دیگری قرار بده و خود همسرش هم راضی هستش. خوب تو این شرایط ممکنه هر کسی دچار وسوسه و شک و تردید بشه! ولی من یه امتیازی دارم و اون اینکه من هنوز ازدواج نکردم. بعد از مدتها فکر کردن به این نتیجه رسیدم که یا ازدواج نکنم یا با کسی ازدواج کنم که حاضر نشم حتی به خاطر میلیون ها میلیون دلار اونو حتی واسه یه شب بفروشم. البته شاید شعاری به نظر بیاد ولی فکر می کنم خیلی دور از دسترس هم نیست.


لینک ثابت | |
نوشته: FRH ساعت 9:54 AM تاریخ: Tuesday, October 10, 2006



استفاده از مطالب این سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.Copyright © 2005-2006
Design by: FRHweb