برای عضویت در خبرنامه وبلاگ ایمیل خود را وارد کنید:



جستجوی وب جستجوی وبلاگ


سلامی دوباره...

بعد از مدتها دوباره برگشتم. باور کنید خیلی دلم برای نوشتن تنگ شده بود اما حتی یک دقیقه هم نمی تونستم پشت کامپیوتر بشینم. الان هم چشام هنوز خوب نشده و چندان نمی تونم پشت کامپیوتر بشینم و الان هم با یه عینک دودی کاملا سیاه پست کام نشستم تا نورش خیلی اذیتم نکنه هر چند اینجوری نوشته ها رو نمی تونم خیلی دقیق ببینم ولی چاره ای نیست.

از همه دوستانی هم که تو این مدت به وبلاگ من سر زدند و ابراز لطف کردند واقعا ممنونم و آرزو می کنم همیشه سالم باشند.

راستی این مدت رفته بودم مسافرت و شمال غرب و شمال ایران رو حسابی گشتم و تا مرز باکو، درست کنار رود آراز (ارس)، هم رفتم که خیلی خوش گذشت و جای شما خالی بود. سر راه سری هم به قلعه بابک در شهرستان کلیبر تبریز زدم که واقعا قلعه ی زیبا و مستحکم و دست نایافتنی ای بود.

سعی می کنم باز مثل گذشته، بطور مرتب بنویسم البته اگه چشمام اجازه بده. البته این یه مدت که ننوشتم، یه جورایی سختم میاد که دوباره بنویسم اما فکر می کنم هنوز حرفای خودمونی زیادی واسه گفتن دارم.

در ضمن از امروز کلاس های ترم جدید هم شروع شد. این ترم تو رشته مهندسی برق ترم خیلی سختیه به خاطر افزایش فشار درس ها بطور ناگهانی. امیدوارم خللی تو وبلاگنویس و فعالیتهای جنبی که انجام می دم وارد نشه.


لینک ثابت | |
نوشته: FRH ساعت 9:39 AM تاریخ: Saturday, September 23, 2006



استفاده از مطالب این سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.Copyright © 2005-2006
Design by: FRHweb