برای عضویت در خبرنامه وبلاگ ایمیل خود را وارد کنید:



جستجوی وب جستجوی وبلاگ


می دونید کی دل آدم بدجور میگیره؟

می دونید کی دل آدم بدجور میگیره؟
وقتی که حس کنی دوستی که خیلی دوستش داری، در عمل اونطوری رفتار نکنه که تو حرفاش میگه.
می دونید ممکنه آدم از هزار نفر حتی بدترین فحش ها رو بشنوه اما تو هیچ کدوم آدم اونقدر دلش نمیگیره که احساس کنه دوستش همون حسی رو که آدم، خودش نسبت به او داره، نداره. حسی که آدم دوست داره تموم شادی هاشو با دوستش تقسیم کنه اما دوستش همچین حسی نداشته باشه. حالا هر چقدر هم که تو حرف بگه اینطور نیست و او هم همان حس را دارد اما چه سود وقتی رفتار او نشان از چیز دیگری دارد.

تو اینجور مواقع من از دوستم ناراحت نمی شم ولی بدجور دلم می گیره. دلم می گیره از خودم چرا که شاید تقصیر از خود من بوده و نباید چنین تصویری از او برای خود می ساختم. بله، من از خودم بیشتر ناراحتم.

در هر حال الان بدجور دلم تنگه. حس می کنم ... اصلا هیچی... ولش کن
کمی تنها ماندن شاید آرومم کنه.


لینک ثابت | |
نوشته: FRH ساعت 3:57 PM تاریخ: Thursday, September 07, 2006



استفاده از مطالب این سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.Copyright © 2005-2006
Design by: FRHweb