برای عضویت در خبرنامه وبلاگ ایمیل خود را وارد کنید:



جستجوی وب جستجوی وبلاگ


امروز تولد حرف های خودمونی من .....

امروز تولد حرف های خودمونی من .....

وقتی بیشتر دقت می کنم می بینم بدون اینکه هیچ برنامه ای از قبل داشته باشم، تولد وبلاگم با بعضی روزهای وبلاگی دیگه تناسب داره. مثلا 11 روز قبل از تولد وبلاگ من، روز جهانی وبلاگ (Blogday) می باشد. یا چهار روز پیش تولد وبلاگ فارسی بود.

راستی تولد وبلاگ من با سالروز یکی از مهمترین روزهای تاریخ سیاسی جهان مقارن شده است و آن حادثه 11 سپتامبر است که به دنبال خود آشفتگی های بسیاری را به راه انداخت. هر چند من در وبلاگم سعی کرده ام درست در نقطه مقابل آن حرکت کنم و برای آرامش تلاش کنم.

در این مدت شاید ساعت های طولانی و طلائی از عمر خود را صرف نوشتن وبلاگ و جواب دادن ایمل ها و کامنت ها و نیز خواندن وبلاگ دیگران کرده ام. بارها با خود فکر کردم که اگر وبلاگنویسی رو کنار بگذارم به کارهای دیگه بیشتر خواهم رسید اما هیچ وقت نتونستم ازش دست بکشم. تو نوشته هام سعی کردم که قسمتی از علائق خودم رو منعکس کنم اما مطمئنا نتونستم تصویر کاملی از خودم ارائه کنم و گمان می کنم هنوز حرف برای گفتن دارم. البته بعضی وقت ها چیزهائی نوشتم که شاید چندان علاقه ای هم نداشتم اما عادت ندارم چیزی رو که نوشتم و پابلیش کردم، پاک کنم.

در هر حال از تمام کسانی هم که در این مدت به وبلاگ حرف های خودمونی من سر زدند و گه گاه کامنتی گذاشتند و ابراز لطفی کرده اند یا حتی آنها که انتقاد کرده اند و برخی اوقات فرا انتقاد نیز کرده اند، ممنونم و همه آنها را از صمیم جان قبول می کنم و البته باور کنید که از انتقاد بیشتر خوشم می آید چرا که به من انرژی بیشتری برای جدی تر کار کردن می دهد.


لینک ثابت | |
نوشته: FRH ساعت 10:33 AM تاریخ: Monday, September 11, 2006



استفاده از مطالب این سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.Copyright © 2005-2006
Design by: FRHweb