برای عضویت در خبرنامه وبلاگ ایمیل خود را وارد کنید:



جستجوی وب جستجوی وبلاگ


ریدن و خوردن

گفت: بشین

گفتم: بشینم؟؟

گفت: آره بشین

گفتم: باشه

گفت: اونجوری که نه، فرض کن رو کاسه توالت نشستی!

گفتم: باشه

گفت: حالا برین

گفتم: چه جوری؟

گفت: خیلی آروم و با احتیاط. حواست به دور و برت باشه

گفتم: خوب ریدم

گفت: پاشو

گفتم: خوب پاشدم

گفت: حالا بخورش

گفتم: یعنی چی؟

گفت : بخور

گفتم: نمی تونم، بالا میارم

گفت: زود باش بخور الان گندش همه جا رو می گیره

گفتم: باشه، خوردم

گفت: آفرین، حالا شدی یه سیاستمدار خوب. فقط بعد از این باید کم کم یاد بگیری کی و کجا برینی به بقیه و چه جوری برینی و وقتی گندش بالا اومد سریع بخوریشو، بشوریش.

گفتم: به همین راحتی؟

گفت: خیلی هم سخته، اگه دو اصل ریدن و خوردن رو خوب یاد نگیری، اونوقت قربانی ریدن دیگر سیاستمدارها میشی.


لینک ثابت | |
نوشته: FRH ساعت 1:27 PM تاریخ: Monday, September 04, 2006



استفاده از مطالب این سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.Copyright © 2005-2006
Design by: FRHweb