برای عضویت در خبرنامه وبلاگ ایمیل خود را وارد کنید:



جستجوی وب جستجوی وبلاگ


یک restart بی موقع

در نظر داشتم تو این پست مطلبی در مورد عقاید شاملو در مورد فردوسی و شاهنامه و ایران باستان و موسیقی سنتی و از این دست مسائلی که شاملو در مورد آنها نقد هایی گفته و نوشته و نیز نقدی بر خود عقاید او بنویسم. اما متاسفانه، رایانه بنده طبق معمول با ما نساخت و با یک restart بی موقع ، تمام مطالب درون الکترونهای قطبیده هارد گم شد. اگر شد در پست بعدی چند لینکی در این مورد پیدا می کنم و میارم رو وبلاگ چون خودم دیگه حال ندارم یه چیز تکراری بنویسم چون چند ساعتی وقت گذاشته بودم.

اما فعلا در مورد جنگ عراق و کویت که گفته بودم یه مطلب پیدا کردم که انصافا بد توضیح نداده و بطور کلی اشاراتی به دلایل بروز اون جنگ و پس زمینه های اون داشته است. البته شاید یک بدی داشته باشد و آن اینکه متاسفانه به زبان انگلیسی است. از دوستانی که انگلیسیشون ضعیفه شرمنده ام و البته یک توصیه هم دارم که این دوستان هر جوریه خودشونو تقویت کنند. در هر حال می توانید اون مطلب رو از اینجا بخونید.

در ضمن در مورد آنفلوانزای مرغی هم خانم رقیه جعفری گفتند جای نگرانی نیست. اگر کسی احساس نگرانی می کنه، من بی تقصیرم. البته پیشنهاد ایشون این بود که فوقش مرغ نمی خوریم ولی خوب ایشون نمی دونن که خیلی  ها اگه مرغ نخورن، زودتر می میرن.


لینک ثابت | |
نوشته: FRH ساعت 1:47 PM تاریخ: Friday, August 04, 2006



استفاده از مطالب این سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.Copyright © 2005-2006
Design by: FRHweb