برای عضویت در خبرنامه وبلاگ ایمیل خود را وارد کنید:



جستجوی وب جستجوی وبلاگ


روز زن و روز مادر مبارک

رسیدن روز زن و روز مادر رو به همه زنان و مادران عزیزی که احتمالا این وبلاگ رو می خونند و حتی اونایی که نمی خونند تبریک می گم.

یه تبریک کاملا ویژه هم به مادر خودم، مادر عزیز خودم، می گم که تو این سالهایی که منو بزرگ کرده، جز عشق و مهربونی از اون ندیدم. این داستان خیلی قشنگ هم قبلا ترجمه کرده بودم که اونو تقدیم به مادر عزیزتر از جان خود می کنم.

البته تو این یه هفته چندان در جریان فعالیت ها نبودم اما احتمالا سازمان ها و انجمن های حمایت از حقوق زنان بیش از پیش فعال بودند که به اونها هم خدا قوت و دست مریزاد می گم.

به گفته روزنامه شرق هم امروز در دفتر جبهه مشارکت جلسه ای برای بحث در مورد زنان و پیگیری بند مربوط به تخصیص 30 درصد از پست های سیاسی این حزب به زنان و مشکلات پیش روی اجرائی شدن آن، برگزار شده بود. که البته حال ندارم برم لینکش رو پیدا کنم اگه خودتون یه نگاه بندازید پیدا می کنید.

و موضوع دوم باید بگم که واقعا از انتخاب قلعه نوعی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال تعجب کردم و اصلا انتظارش رو نداشتم.

در مورد مسئله فلسطین و لبنان و سوریه و حتی ایران هم نگرانم و متاسف. این مسائل اخیر دلایل زیادی داره که اگه این مسئله طی روزهای اخیر حل نشه حتما در مورد اون می نویسم. فقط باید گفت این تنها مردم هستند که در این جنگ ها متضرر می شوند چه مسلمانان و چه یهودیان اسرائیلی.


لینک ثابت | |
نوشته: FRH ساعت 1:35 PM تاریخ: Monday, July 17, 2006



استفاده از مطالب این سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.Copyright © 2005-2006
Design by: FRHweb