برای عضویت در خبرنامه وبلاگ ایمیل خود را وارد کنید:



جستجوی وب جستجوی وبلاگ


کوهنوردی،پیاده روی،فوتبال،فوتبال

دیروز من واقعا رکورد بیرون دراومدن از خونه رو شکستم و سه بار از خونه زدم بیرون. صبح ساعت 5 از خواب پاشدم. برای ورزش صبحگاهی رفتم و یه ساعت دویدم. از اونجا با یکی از دوستان کلی به سمت گاوازنگ پیاده روی کردیم و اونجا هم کلی کوهنوردی و بعد اون راه طولانی رو تا خود خونه پیاده برگشتم. دیگه پاهام داشت می شکست.

یه مدت استراحت کردم و یه نهاری خوردم و یه دوست دیگه برای صحبت در مورد یه پروژه درسی منو به بیرون دعوت کرد. کلی هم با اون پیاده روی کردم و رفتیم به یاد قدیم یه بشقاب پخله (باقالی) زدیم تو رگ. از اونجا هم خسته و کوفته برگشتم خونه.

و ساعت 11 شب هم یکی دیگه از دوستان زنگ زد و گفت که حال داری بریم شهر بازی؟ منم قبول کردم و رفتیم یه کشتی سباء سوار شدیم و یه حالی کردیم که البته از شانس ما اونجا بین یه تعداد یه دعوای درست حسابی درگرفت و مثله همیشه پلیس 110 در اسرع وقت خودش رو رسوند.(آره جون عمه شون، دو ساعت بعد با آرامش کامل و متانت انگار واسه تفریح اومده باشن)

امروز صبح زود هم پا شدم سالن فوتبال، یه دو ساعت فوتبال کردیم که چون تیمش ضعیف بود چندان حال نداد. تازه احتمالا امشب ساعت 11 شب هم بریم زمین چمن مصنوعی فوتبال بزنیم.

یکی نیست بگه بچه، آخه ورزش هم حدی داره؟!!!

احتمالا واسه مسابقات پینگ پونگ دانشجویان هم که مرداد ماه در کرمان برگزار میشه، اعزام بشم. یا علی....


لینک ثابت | |
نوشته: FRH ساعت 3:45 AM تاریخ: Saturday, July 08, 2006



استفاده از مطالب این سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.Copyright © 2005-2006
Design by: FRHweb