برای عضویت در خبرنامه وبلاگ ایمیل خود را وارد کنید:



جستجوی وب جستجوی وبلاگ


استاد آنلاین

دیروز تو سایت دانشگاه یه مطلب نوشته بودم که از بد شانسی من سرعت اینترنت خیلی پائین بود و نتونستم اونو پست کنم.

در مورد وبلاگ دکتر یونس شکر خواه که حتما تا حالا اسمشو شنیدید، نوشته بودم. همون وبلاگ معروف استاد آنلاین یا همون دات. آخه یه چند روز پیش یه مصاحبه از اون تو ماهنامه شبکه خوندم که خیلی خوشم اومد. راستی از ویژگی های وبلاگ ایشون اینه که کامنت نداره به دلایلی که خودشون تو اون مصاحبه هم ذکر کردند و اینکه خیلی وبلاگ ساده ای داره، باز هم به اون دلیلی که خودش تو مصاحبه گفته. یه سری به این وبلاگ بزنید به خصوص اگه دانشجوی علوم ارتباطات، روزنامه نگاری یا یه همچین چیزائی هستید.

به این بهانه سری هم به وبلاگ رسمی خاتمی زدم و نگاهی به گالری عکس هاش کردم. جالب بود. آخه خاتمی در نامه ای تولد پنجاه سالگی دکتر شکر خواه رو بهش تبریک گفته بود.


لینک ثابت | |
نوشته: FRH ساعت 5:04 AM تاریخ: Tuesday, June 27, 2006



استفاده از مطالب این سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.Copyright © 2005-2006
Design by: FRHweb