برای عضویت در خبرنامه وبلاگ ایمیل خود را وارد کنید:



جستجوی وب جستجوی وبلاگ


روز تولد من

امروز یکی از دوستان این پی ام رو برام فرستاده بود:

emrooz tavalode pinokioe . be khatere inke yadi az in arosake chobie doroghgo karde bashi , ye dorogh dar morede man bego va vasam befrest . ino bara tamame listet befrest javabaye bahali mishnavi ( javab yadet nare )

منم یه دروغ در موردش واسش فرستادم و به سفارش اون اونو send to all کردم. یه دفعه یادم افتاد که امروز ، 27 خرداده. و اینکه 27 خرداد روز تولد منه. خیلی وقتا تولدم یادم نمیشه و یه ماه بعد یادم می افته. امسال هم که امتحانات بدجوری منو درگیر کرده و به مل از یادم رفته بود.

سالها پیش در چنین روزی، کودکی با گریه ای شیرین برای اطرافیان خود به این دنیا آمد. نه آمدنش با خود او بود و نه رفتن او. البته برخی می گن که من خودم انتخاب کردم که به این دنیا بیام. حالا کی این امظا رو از من گرفتن، نمی دونم.

راستی قبلا یه پست در مورد یه داستان زیبا در مورد به دنیا آمدن کودک نوشته بودم که حتما از اینجا بخونید.


لینک ثابت | |
نوشته: FRH ساعت 4:31 AM تاریخ: Saturday, June 17, 2006



استفاده از مطالب این سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.Copyright © 2005-2006
Design by: FRHweb