برای عضویت در خبرنامه وبلاگ ایمیل خود را وارد کنید:



جستجوی وب جستجوی وبلاگ


نمایشگاه کتاب و مشکل کارت اعتباری

قراره که فردا با بچه های شورای صنفی دانشگاه بریم نمایشگاه کتاب. البته من در رفتن مردد هستم. چرا که هر چند تعدادی کتاب برای خرید مد نظد دارم ولی فکر می کنم برای پیدا کردن اونها لازم نیست پاشم برم تهران. و از یک طرف چون بچه ها می خوان که صبح زود حرکت کنند، برای من کمی مشکل است. تازه نمایشگاه کتاب هم که روزهای آخر خود را سپری می کند و معلوم نیست چه چیزهائی تا حالا مونده.

راستی از دوستان کسی هست که کارت اعتباری مثل ویزا کارت یا مستر کارت یا paypal داشته باشه؟ من می خواهم یه هاست بخرم ولی کارت اعتباری ندارم. اگه کسی هست بگه و این لطف رو در حق من بکنه. البته من تمام پولش رو بهش میدم.

تکمیلیه: احتمالا فردا نمایشگاه نرم و با یکی از دوستان قدیم برم برای کمی تا قسمتی کوهنوردی!!! راستش خودم هم دنبال بهانه بودم تا نرم و این بهانه برام جور شد. حالا ببینم چی میشه.


لینک ثابت | |
نوشته: FRH ساعت 11:47 AM تاریخ: Thursday, May 11, 2006



استفاده از مطالب این سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.Copyright © 2005-2006
Design by: FRHweb