برای عضویت در خبرنامه وبلاگ ایمیل خود را وارد کنید:



جستجوی وب جستجوی وبلاگ


دانشگاه ها مثل دانشگاه پیام و چهارشنبه سوری.

جمعه با شاهرخ رفتیم و فیلم برتر جشنواره فجر امسال رو دیدیم. درسته! فیلم چهارشنبه سوری. راحت بخوام بگم، خوشم اومد. یعنی بدم نیومد. یعنی خوب بود. یعنی در واقع بد نبود. اگر هم بد بود ولی خوب بود. ولی هر چی بود خیلی گند بود. ولی خوب از این بهتر نمی شد!!!!!!!!!!!! شوخی کردم. واقعا خوب بود هر چند بد بود.!!!

من بعد از بیرون اومدن از سینما فکر این بودم که اون شب چقدر از زن و شوهر هائی که با هم اون فیلمو دیدن، دعواشون خواهد شد یا کم کمش به هم شک خواهند کرد.

این اواخر هم درس ها بد جور داره بهم فشار میاره. آخه از اول ترم به دلیل برخی مشکلات هیچی نخوندم و الان به قول ترک ها "گیرمیشم پالچیخا".

راستی یه نظری هم در مورد رفتن به دانشگاه دارم. به نظر من با سیستمی که بر دانشگاه های ما حاکم است، رقتن به دانشگاه و حضور در سر کلاس ها بیخود است. چرا که به نظر من بیش از 90 درصد دانشجویان در هنگام تدریس چیزی یاد نمی گیرند و اکثر مطالب را با مطالعه ای که خود بعدها انجام می دهند یاد می گیرند و علت آن هم این است که اغلب کلاس ها فقط صرف نوشتن جزوه می شود. و با این سیستم اگر دانشگاه ها مثل دانشگاه پیام نور شوند بسیار مناسب تر و سر سنگین تر است. و استاد در دانشگاه های ما نقش یک ناطق کتاب را دارد و لاغیر. روی این موضوع خیلی بیشتر از این می توان بحث کرد و اینکه چه کارهایی باید انجام داد تا دانشگاه ها و کلاس ها پویا شوند اما بنده فعلا نه حال آن را دارم و نه وقتش را. آقایان وزارت علوم هم که بی خیال این چیزها هستند و در فکر هر چیزی جز این موارد می باشند. حالا چه کسی باید به فکر آن باشد ، احتمالا خواجه حافظ شیرازی!!!


لینک ثابت | |
نوشته: FRH ساعت 10:45 AM تاریخ: Sunday, May 07, 2006



استفاده از مطالب این سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.Copyright © 2005-2006
Design by: FRHweb