برای عضویت در خبرنامه وبلاگ ایمیل خود را وارد کنید:



جستجوی وب جستجوی وبلاگ


خدایا منو امتحان می کنی یا اونا رو؟

دیروز بعد از اینکه از دانشگاه برگشتم بدون اینکه هیچ کدوم از کلاس ها تشکیل بشن، کمی استراحت کردم و حدودا ساعت 2 بعد از ظهر بود که تلفن زنگ زد. پیش شماره 021 داشت. تعجب کردم! با خودم گفتم یعنی کیه؟؟

-علو، بفرمائید؟
-سلام فرهاد
-به به، سلام آقا صمد
-خوبی فرهاد؟
-مرسی ، شما خوبی؟؟ آقا تهران رفتی چی کار؟ کجایی؟
-هیچی، همینجوری با خانواده اومدیم.
-خانواده خوب هستن؟ حاج آقا چی کار می کنه، خوبه؟ سرش درد می کرد خوب شده؟ کجایی الان؟
-بیمارستان هستم فرهاد
-بیمارستان؟!! مگه چی شده؟
-دیشب که بابامو بردیم دکتر گفتن سریع باید ببرید تهران. ما نمی تونیم تشخیص بدیم چی شده.
-آخه مگه چی شده بود؟
-نمی دونیم خودمونم
-ایشا الله چیزی نیست و به سلامتی بر می گردین.
-دعا کن تو رو خدا!! فعلا. کاری نداری؟


و بعد خداحافظی کردیم. بد جور رفتم تو فکر. زدم بیرون. رفتم موهامو کوتاه کنم تا بلکه خودمو مشغول کنم.

شب برگشتم خونه. مامانم گفت صمد دوباره زنگ زده بود. چون شماره اونو نداشتم منتظر موندم دوباره زنگ بزنه.

-صمد جان خوبی؟ کجایی ؟ تو بیمارستانی؟
-نه . اومدم بیرون. الان تو آزادی هستم
-چی شد آقا. دکترا نتیجه آزمایشو گفتن یا نه؟

یه لحظه ساکت شد و چیزی نگفت. همونجا فهمیدم که حدسم درست بوده.

-چی گفتن دکترا؟
-گفتن.. گفتن سرطان خون داره
-وای خدای من. آخه پس چرا الان فهمیدین تازه
-حالا میگن باید بستری بمونه تا ببینن خوش خیمه یا بدخیم
-خدا کنه خوش خیم باشه. نگران نباش. خدا بزرگه

دو ماه پیش بود که همچین خبر بدی رو از یکی دیگه از دوستام به اسم علیرضا هم شنیدم. پدر اونم سرطان داره و شیمی درمانی می کنه. وقتی رفتم خونشون دیدم تمام موهای سر پدرش ریخته و حال چندان مساعدی نداره. وحالا هم پدر صمد.

نمی دونم خدا داره پدر اونا رو امتحان می کنه یا خود اونا رو یا منو ؟؟؟ یا شایدم هممون رو؟ خدایا من نمی دونم چی به چیه ولی هر چی صلاح هستش همون بشه. یا خدا خودت همه مریض ها رو شفا بده. خدایا منو امتحان می کنی یا اونا رو؟

قبلا چندان اهمیتی به سرطان نمی دادم ولی تازه فهمیدم که واسه یه خانواده چقدر می تونه این مساله سخت باشه. از همه اون کسانی که این مطلب رو می خوانند، می خواهم که نه فقط برای این دو نفر بلکه برای همه بیماران فقط یه دعای کوچیک کنند: " خدایا اگه صلاح هستش، همه بیمارها رو شفا بده"

و از همه وبلاگنویسان عزیزی که این مطلبو می بینن می خوام که برای حمایت از این بیماران یک پست در مورد اون بنویسن و از بازدیدکنندگانشون بخوان که برای آنها دعا کنند.


لینک ثابت | |
نوشته: FRH ساعت 12:11 AM تاریخ: Thursday, April 06, 2006



استفاده از مطالب این سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.Copyright © 2005-2006
Design by: FRHweb