برای عضویت در خبرنامه وبلاگ ایمیل خود را وارد کنید:



جستجوی وب جستجوی وبلاگ


عید هم آمد

عید هم آمد و شروع شد. مطمئنم تو یک چشم به هم زدن این سال هم افسار زمان را به دست سال بعد از خود خواهد سپرد. ای کاش سال بعد نگویم "ای کاش...". می دونید امسال برای من یه کم جالب بود. آخه دسته حسینیه درست روز اول عید به خاطر اربعین دسته دراومده بود. اگه دسته دیگه ای بود خیلی جالب نبود اما دسته حسینیه فرق می کرد.

راستی امروز وقتی داشتم تلویزیون برنامه " نغمه بهاران" رو که همون بروبچه های "با کاروان شعر و موسیقی" هستند، می دیدم یه قسمت داشت در مورد استاد بزرگ موسیقی ایران، استاد تجویدی، صحبت می کرد و استاد رو دیدم که در بستر بیماری است. خیلی ناراحت شدم و اشک تو چشام حلقه بست به خصوص با اون فالی که سهیل محمودی به خاطر استاد به دیوان حافظ زد و عجب شعری آمد. استاد از 30 سالگی به مقام استادی رسیده بود و با اساتید بزرگ موسیقی همچون استاد بنان کار می کرده است. امیدوارم استاد هر چه سریعتر بهبود پیدا کند.

در ضمن من شنیدم که به خاطر مسابقات جام جهانی فوتبال، مدارس و دانشگاهها زودتر تعطیل خواهند شد و امتحانات زوردتر برگزار خواهد شد. خوب معلومه دیگه چی میشه. اساتید که قبل از عید درس چندانی ندادند و بعد از عید هم اینطور خواهد شد در نتیجه استاد هم سرسری و با عجله درس را خواهد گفت و والسلام. فقط دانشجو این وسط ضررخواهد کرد. البته من خودم عاشق فوتبال هستم اما چه ربطی داره؟! مملکت چقدر مسخره شده. آخه به خاطر فوتبال مگه کل دانشکاه های کشور رو هم تعطیل می کنند. هر چند هنوز قطعی نیست ولی نمی دونم کدوم دیوونه ای یک چنین تصمیمی گرفته؟!!!

راستی در نظر دارم قالب وبلاگ رو به صورت اول تک ستونی درآورم و حرف های رسمی و خودمونی رو به همان صورت جدا در دو وبلاگ بنویسم. و اگه، اگه وقت کنم یه قالب جدید واسه وبلاگ طراحی کنم.


لینک ثابت | |
نوشته: FRH ساعت 11:20 AM تاریخ: Thursday, March 23, 2006



استفاده از مطالب این سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.Copyright © 2005-2006
Design by: FRHweb