برای عضویت در خبرنامه وبلاگ ایمیل خود را وارد کنید:



جستجوی وب جستجوی وبلاگ


آهنگی از ابراهیم تاتلیس

دیشب با یکی از دوستان عزیزم داشتم می چتیدم و کلی با هم گپ زدیم. هم گپ کاری و هم گپ خودمونی. ایمان کریمی عزیز رو میگم. ایمان شاید از اولین دوستان من از بروبچ IT  باشه. خلاصه علاقه خاصی بهش دارم. هر چند این اواخر دیگه خیلی آنلاین نمیشه و زیاد نمی بینمش.

یه آهنگ ترکیه از ابراهیم تاتلیس هست به نام Bileydim. ایمان جان از من خواست که این آهنگ رو برای یکی از دوستان اون ترجمه کنم. آخه ایمان مثه من ترک نیست. منم اینکارو کردم. البته کاملا مطمئن نیستم که همش درست باشه. ولی اگه شما اشکالی دیدید بگید درست کنم. انصافا آهنگ خیلی با احساسی هم هست که می توانید اونو از اینجا دانلود کنید.

اینم از فواید ترک بودنه دیگه. از همین جا به همه دوستان ترک عزیز میگم که به ترک بودن خود افتخار کنید و از اون استفاده کنید چرا که خیلی راحت می توانید 2 یا 3 زبان ترکی زنده دنیا رو براحتی یاد بگیرید.

در آخر هم این آهنگ رو تقدیم ایمان عزیز و دوستش می کنم:

اگر می دانستم
برای تو نمی گریستم، اگر می دانستم اگر اگر...
به تو دل نمی بستم، اگر می دانستم
عاشق تو نمی شدم، اگر می دانستم
آه ... اگر می دانستم


آه ... این تلخی را تحمل نتوانم کرد
آتش به قلبم زدی
مرادم، در چشم من باقی بمان
نوشته گم شد در سرنوشت من ( ترجمه این بیت رو مطمئن نیستم )
آه خدایاااااااااااااا
مرادم در چشم من باقی بمان
نوشته گم شد در سرنوشت من


اگر می دانستم
برای تو نمی گریستم، اگر می دانستم اگر اگر...
به تو دل نمی بستم، اگر می دانستم
عاشق تو نمی شدم، اگر می دانستم
آه ... اگر می دانستم


اگر می دانستم
برای تو نمی گریستم، اگر می دانستم اگر اگر...
به تو دل نمی بستم، اگر می دانستم
عاشق تو نمی شدم، اگر می دانستم
آه ... اگر می دانستم


تو سلطان روزگار من بودی
تنها برای تو زنده بودم
ای یار، من تو را از این جان خود،
از هر چیزی
بیشتر دوست می داشتم
آه........
ای یار، من تو را از این جان خود،
از هر چیزی
بیشتر دوست می داشتم


اگر می دانستم
برای تو نمی گریستم، اگر می دانستم اگر اگر...
به تو دل نمی بستم، اگر می دانستم
عاشق تو نمی شدم، اگر می دانستم
آه ... اگر می دانستم


اگر می دانستم
برای تو نمی گریستم، اگر می دانستم اگر اگر...
به تو دل نمی بستم، اگر می دانستم
عاشق تو نمی شدم، اگر می دانستم
آه ... اگر می دانستم

.......
.......
.......
.......


لینک ثابت | |
نوشته: FRH ساعت 1:26 AM تاریخ: Monday, March 20, 2006



استفاده از مطالب این سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.Copyright © 2005-2006
Design by: FRHweb