برای عضویت در خبرنامه وبلاگ ایمیل خود را وارد کنید:



جستجوی وب جستجوی وبلاگ


ندونستم عنوان پست رو چی بذارم!!!!

آدم وقتی برای مدتی چیزی نمی نویسه، فکر می کند در اولین فرصتی که امکان نوشتن داشته باشه، تمام مطالبی را که در این مدت در ذهن و قلب خود انباشته کرده است، یکجا بیرون خواهد ریخت و تا بخواهی حرف دارد.

حالا حکایت من هم همینه!!! حدود یک ماه می شود که پستی نداشته ام. البته هر روز قصد داشتم چیزی بنویسم اما بی خیال می شدم. آمدم که تمام حرف های یک ماه قبل را یکجا بنویسم ولی هر چه خواستم بگویم و بنویسم چیزی به ذهن و بدتر از آن چیزی روی صفحه نمایش ظاهر نشد.

دوشنبه این هفته، برای امتحان رانندگی صبح زود با عجله از خونه درآمدم. تو امتحان آئین نامه بدون غلط قبول شدم. بعد از اون با موجودی به نام سرهنگ آشنا شدم. اما چندان آشنائی خوبی نبود. با من بد جور تا کرد. بیخود گیر داد مثلا با اینکه من همون اول صندلی رو تنظیم کردم ولی گفت نکردی. همین مسائل منو ناراحت کرد و به همین سادگی تو امتحان شهری افتادم. ولی برای امتحان دوباره، عمدا تا هفته بعدی منتظر می مونم تا با همین سرهنگ بیفتم و بهش نشون بدم که دنیا دست کیه!!( به این میگن روحیه ی ایستادگی و مبارزه پس در نتیجه " انرژی هسته ای حق مسلم ماست"، " تا خون در رگ ماست ، انرژی هسته ای ،حق مسلم ماست".

در ضمن از همین امروز یعنی 18 اسفند همایش دانشجویی "لینوکس فارسی/ نرم افزارهای باز" در دانشگاه آزاد زنجان شروع به کار کرد. اگر بشه فردا می رم و یه سر به آنجا می زنم و خبر مفصل آن را در قسمت حرف های رسمی ( همین سمت راست ) قرار می دهم.

لینک های این پست:

در ضمن یک خبر برای تمام وبلاگ نویسان عزیز و آن اینکه عده ای از وبلاگ نویسان یک قرار عمومی برای ملاقات وبلاگ نویسان با هم و آشنایی بیشتر آنها با یکدیگر در روز 19 اسفند، احتمالا در پارک نبوت تهران گذاشته اند. دوستانی که می خواهند، می توانند اطلاعات دقیق را از اینجا ببینند.

یک سایت هم برای دانشجویان عزیز معرفی می کنم: سایت مرکز نشر دانشگاهی
در این سایت می توانید اکثر کتابهای مرجع و غیر مرجع دانشگاهی رو پیدا کنید و در صورت عدم وجود آنها در بازار یا شهر محل سکونت خود آنها را سفارش دهید. البته بهتره از قبل تو این سایت عضو بشید.

اگر می خواهید عکس های برندگان هفتاد و هشتمین دوره اسکار رو هم ببینید به اینجا یه سری بزنید.

برای مهندسین عمران عزیز هم که در آزمون پایه 3 یا 2 یا 1 شرکت کرده اند باید بگویم که مدتی است نتایج آزمون اعلام شده است و از اینجا می توانند نتایج رو ببینند.


لینک ثابت | |
نوشته: FRH ساعت 8:55 AM تاریخ: Thursday, March 09, 2006



استفاده از مطالب این سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.Copyright © 2005-2006
Design by: FRHweb