برای عضویت در خبرنامه وبلاگ ایمیل خود را وارد کنید:



جستجوی وب جستجوی وبلاگ


امتحانات اولین ترم

آقا تو چرا یه مدته گاه به گاه می نویسی؟
خودم هم همین سوال را دارم. دوست دارم بنویسم اما نمی توانم. بیشتر از این نپرس.

امتحانات پایان ترم چی شد؟
تمام شد. در یک چشم به هم زدن ترم یک تمام شد بدون آنکه چیز چندانی نصیب من شود. امتحانات را هم هر طور بود به آخر رساندیم و خدا را شکر نمرات هم بد نبود ولی فقط از یک چیز ناراحت شدم.

از چی؟
از اینکه چرا نظام دانشگاهی و حتی نظام تمام ارگان های ما اینگونه شده است. ما باید خود درس بخوانیم و با زحمت نمره بگیریم ولی عده ای با دستمال کشی در این نظام مبتنی بر پاچه خواری بدون زحمت نمره بگیرند. ولی وقتی به اینگونه مسائل از بالا نگاه می کنم، خیلی کوچک و ریز دیده می شوند یا اصلا دیده نمی شوند.

این چیزی که گفتی درد خیلی هاست. نه؟
آره. درد هر کسی است که در زندگی به دنبال اهداف پیش پا افتاده ی حقیر نیست و با دیدن این مسائل قلبش به درد می آید. نه به خاطر اینکه با اینکار حق آن ها از بین می رود بلکه به این علت که افرادی که دست به چنین کار پستی می زنند، شرافت و مناعت طبع انسانی خود و نوع بشر را ضایع می کنند.

حالا برنامه ات برای ترم بعد چیه؟
قصد دارم ترم بعد را نه مثل ترم اول که خیلی بهتر بخوانم. امیدوارم بعد از پایان ترم دوم که احتمالا این مطلب را مرور می کنم، خودم را سرزنش نکنم که چرا به قول خود وفا نکردم و مثل ترم اول درس نخواندم.

راستی عید قربان و غدیر کجا بودی؟
والا، منزل بودم. جای شما خالی بود. مادربزرگم در روز عید قربان، خیلی اصرار داشت که حتما بره حمام. و می گفت که تو این روز آدم هر طوریست باید به حمام برود. آخه می گفت از قدیم این رسم بوده چون به اعتقاد قدیمی ها، یک رشته مو در سر هر آدمی وجود داره که فقط در هر عید قربان آب می خورد. نمی دانم ریشه ایت اعتقاد چیست اما چیز جالبی است.

همیشه عاشق باش.


لینک ثابت | |
نوشته: FRH ساعت 11:09 AM تاریخ: Monday, January 23, 2006



استفاده از مطالب این سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.Copyright © 2005-2006
Design by: FRHweb