برای عضویت در خبرنامه وبلاگ ایمیل خود را وارد کنید:



جستجوی وب جستجوی وبلاگ


جشن قبولی

جمعه قبل یعنی دو شب پیش، جشنی به خاطر قبولی من تو دانشگاه گرفتیم و کلی مهمون داشتیم.

راستش من زیاد تمایلی نداشتم چون کار چندان شاقی نکرده بودم هر چند رشته خوبی دراومدم. ولی از اونجا که دیدم مامان و بابام تمایل دارن منم قبول کردم.خلاصه یه لیست از مهمونا درآوردیم و بعد هم دعوت از این لیست و تهیه مقدمات و ملزومات جشن.

اینو بهتون بگم که این جشنمون چیزی از یه عروسی کم نداشت و پدر گرام حسابی ما رو مورد لطف قرار دادن و شرمنده کردن.

خلاصه مهمونا و گروه ارکستی که تدارک دیده بودم کم کم آمدن و مراسم شروع شد و بقیه قضایا هم که می دونید. بزن و بکوب و خلاصه از این مراسم. آخرش هم باز کردن کادوها و اول از همه پدرم که اومد و یه خط موبایل برام کادو داد و بعد مادر و خواهر و برادر و دایی و دوستام و همسایه ها و همینجور بقیه دوستان شرمنده کردن ما رو که دیگه از ذکر کادوهاشون فعلا بی خیال میشم.

فقط اولش نزدیک بود مجلس از دست بره.اون اول این ارکست یه کم تو اومدن تاخیر کرد. حتما دیدید که تو ایام ماه رمضون یه سریال به اسم "او یک فرشته بود" می داد و از اونجایی که این جشن ما مقارن شدش با عید فطر و اون شب آخرین قسمت این سریال قرار بود پخش بشه و این ارکست هم تاخیر کرد، ملت نشستن این فیلمو نگاه کردن و بعد از اومدن ارکست هم باز نمی شد دست به تلویزیون زد چون داد همه در می اومد. خلاصه من سر این قضیه کلی کفری شدم.ولی خوب آخرش بد نشد.

در ضمن اون شب داییم به زور رقصید که خیلی برام جالب بود. چون داییم حتی عروسی خودش فقط یه کم اونم یه زور رقصیده بود و اهل این چیزا نبود.

در ضمن اون شب یکی از دوستام به اسمه آقا صمد خیلی زحمت کشید و شرمنده کرد و همچنین از آقا ناصر هم باید تشکر کنم و به قول این تلویزیونی ها از تموم کسایی که جلوی دوربین و پشت دوربین فعالیت کردن کمال تشکر رو دارم.

خلاصه خیلی خوش گذشت و جای شما خالی. اگ بعدا فرصت شد چند تا از عکسای اون شبو می ذارم رو وبلاگ. اون شب گذشت و من با خستگی تموم فردا صبح زود پاشدم رفتم دانشگاه.

و حالا من موندم و یه خاطره خوب که تا ابد برام می مونه. واقعا من باید قربون این پدر و مادر خوب برم که جشنی گرفتن که چیزی از یه عروسی کم نداشت واین وظیفه منو سنگین تر می کنه که تا می تونم خوشحالشون کنم.

شعار همیشگی: التماس دعا از تموم خواهران و برادران دینی و غیر دینی.


لینک ثابت | |
نوشته: FRH ساعت 12:29 PM تاریخ: Sunday, November 06, 2005



استفاده از مطالب این سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.Copyright © 2005-2006
Design by: FRHweb