برای عضویت در خبرنامه وبلاگ ایمیل خود را وارد کنید:



جستجوی وب جستجوی وبلاگ


حرفی با بلاگرها

یه مدته به این نتیجه رسیدم که باید تغییراتی در کل وبلاگ بدم چه در قالب اون و چه در آرایش پست های اون. از شما عزیزان هم درخواست می کنم که منو کمک کنید در این کار و بهم بگید چی خوبه و چی بد. باور کنید این وبلاگ متعلق به همه شماست و من اینو به عشق شما هر روز آپدیت میکنم. به عشق شما می شینم ترجمه می کنم. به عشق شما حتی از خوابم می زنم. هر چند منتی بر سر شما نیست و هر چه هست لطف شماست. اما حیف که حتی یه نظر هم نمی دید تا این دل من خوش باشه به اون نظر و با خود حال کنم در هر نظر.

وبلاگ های زیادی رو به خصوص در زمینه IT هر روز دنبال می کنم و پست هاشون رو به دقت می خونم. انصافا وبلاگ هایی هست بهتر از خیلی از سایت هایی که تو این زمینه می نویسن. نمی خوام واسه خودم بگم که وبلاگ من بهترینه ولی به اقرار خیلی از بچه ها خیلی خوبه. سند این حرفم هم اینه که می تونید تو سایت های معروف زیادی مقالات منو ببینید، سایتهایی مثله winbeta.net ، majidonline.com و خیلی از سایت های دیگه که از این مقالات استفاده می کنن.

البته ما که خوشحال میشیم می بینیم مقالاتمون تو یه همچین سایتهایی استفاده میشه ولی می دونید از این ناراحتم که چرا نباید کسی این مقالات رو تو وبلاگ خودم بخونه و یه نظر هم آخر کار بده تا منو برای مقاله بعدی دلگرم کنه. تازه خدا پدر سایتهایی که حداقل منبع میزنن بیامرزه، خیلی از سایت ها اخبار منو بدون منبع به اسم خودشون یا به اسم سایت هایی که اخبار منو گذاشتن میزنن. هیچ کدوم از بچه های بلاگ هم که به آدم لینک نمیدن. البته شاید خیلی ها نمی دونن ولی اونایی هم که میدونن لینک نمیدن ولی ادعای حمایت از وبلاگ های خوب می کنن. نمی دونم شاید وبلاگم خوب نیست!!

البته از همین جا از سایت sheida.com تشکر می کنم که همون روز اول که بهش ایمیل زدم بهم لینک داد و دو بار هم با ایمیل جواب داد. و واقعا حال کردم که همچین کسی تو دنیای بلاگرها هت که نه تنها شعار نمیده بلکه بدون شعار دادن در دو سوت عمل می کنه. امیدوارم اگه روزی وبلاگ من هم معروف شد و به جایی رسید مثل او با سادگی و فروتنی عمل کنم و به جای شعار دادن عمل کنم و خدا نکنه اون روز مثله خیلی از این وبلاگ های قدیمی و معروف یادم بره که یه روز آرزوی داشتن تنها یه کامنت یا نظر رو داشتم.

الان که دارم اینو می نویسم صدای اذان از مسجد شهرکمون به گوش می رسه. امشب سومین روز قدر بود. روز امضاء. خدایا هوای ما رو داشته باش. من بدم ولی تو که خوبی. من بدترین بدها هستم ولی تو که خوبترین خوبها هستی. پس به خوبی خودت ما رو هم خوب ببین و خوبمون کن. به همین لحظه قشنگ و خوشگل قسم می دمت که منو یه لحظه هم تنها نذاری چون من مثله اون بچه ای هستم که اگه دستمو ول کنی قطره های اشکم دنیا رو پر می کنه و ناله هام گوش ها رو کر می کنه.

باز هم شعار همیشگی: التماس دعا از تموم خواهران و برادران دینی و غیر دینی


لینک ثابت | |
نوشته: FRH ساعت 7:14 PM تاریخ: Wednesday, October 26, 2005



استفاده از مطالب این سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.Copyright © 2005-2006
Design by: FRHweb