برای عضویت در خبرنامه وبلاگ ایمیل خود را وارد کنید:



جستجوی وب جستجوی وبلاگ


گرفتاری

این دو روز که نتونستم مطلبی بنویسم واقعا خودم دچار وجدان درد شدم. ولی باید بگم که به خاطر اینکه این چند روز شدیدا درگیر حل مسائل توماس و هالیدی بودم نتونستم آپدیت کنم. کتاب توماس کتاب خوبیه ولی تمرین های چرت و پرت هم زیاد داره. هالیدی هم که دیگه چه عرض کنم. در نوع خودش کامل ترین کتابه! و به گفته یکی از اساتید حتی یه دکترای فیزیک هم نمی تونه ادعا کنه هالیدی رو کامل کامل بلده. راست و دروغ این حرف به پای استاد گرانقدر فیزیکمون. بعد از این تو چند تا پست آینده هر دفعه یکی از اساتید گرانقدر خود رو در دانشگاه معرفی می کنم و در وصف کمالات اونها سخن خواهم راند شتابان. این قصه ادامه دارد....
شعار همیشگی: التماس دعا از تموم خواهران و برادران دینی و غیر دینی


لینک ثابت | |
نوشته: FRH ساعت 12:23 PM تاریخ: Sunday, October 23, 2005



استفاده از مطالب این سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.Copyright © 2005-2006
Design by: FRHweb