برای عضویت در خبرنامه وبلاگ ایمیل خود را وارد کنید:



جستجوی وب جستجوی وبلاگ


بعضیا فکر میکنن خیلی میدونن

امروز تو سایت دانشکده یکی از بچه های بلاگر زنجانی رو دیدم. نمی دونم وبلاگشو دیدین تا حالا یا نه. وبلاگ مرد تنها. پدرش قبلا وقتی من دبیرستان رو می خوندم معلم ورزش ما بود که انصافا آدم باحالی بود. قبلا چند باری اتفاقی وبلاگشو خونده بودم. انتظار نداشتم همچین آدمی باشه. البته من تو روش چیزی نگفتم ولی خوب به نظر آدم از خود متشکری بود. تو سایت نشسته بودیم که رو کرد به من گفت: می دونی وبلاگ چیه؟ تا حالا وبلاگ دیدی؟ کلی کفری شده بودم که یه همچین کسی به من یه همچین حرفی بزنه. ولی خوب من به آرومی متانت گفتم بابا من خودم اینکاره ام. بعد برگشته به من میگه می دونی بلاگ رولینگ چیه؟ واقعا عصبانی شده بودم ولی میگن بخشش از بزرگانه. به آرومی گفتم اگه اون پایین وبلاگ منو نگاه کنی لیست بلاگ رولینگ منو می بینی.خلاصه هی از این حرفا میزد و واسه خودش تریپ می اومد. وکلی دم از بچه های معروف IT می اومد، غافل از اینکه همه اینایی که اسم میبرد از دوستای قدیمی خود من تو اینترنت هستند. آخر هم واسه این که بگه ما آخرشیم برگشت به من گفت : هیچ می دونی من اولین بلاگر زنجانی هستم؟ منم یه لبخند از روی تاسف زدم هر چند بهش نشون ندادم. منم بهش نگفتم که بابا برو این حرفا رو پیش کسی بزن که ندونه وبلاگ چیه تا هر چی میخوای واسش خالی ببندی. اون موقع که تو نمی دونستی وبلاگ چیه من با ادمین های اکثر سایتهای معروف آمدوشد داشتم. ولی حیف که من اهل این حرفا و بیخودی کلاس گذاشتنا نیستم. نمی دونم چرا بعضیا خودشونو برتر از همه میدونن. آخرش هم باید بگم که ممکنه الان خود همین آقا محسن باشه که داره این مطلبو می خونه و شاید ناراحت بشه. ولی باید بگم که آقا محسن اگه یه بلاگر واقعی هستی باید بدونی که بلاگرها تو وبلاگشون نمی تونن حرفاشون رو سانسور کنن و تو دلشون نگه دارن و منم از این قاعده مستثنی نیستم. ولی در کل باید بگم نه اینکه پسر بدی باشه بلکه پسر خیلی خوبی هم هست اما خوب دیگه....


لینک ثابت | |
نوشته: FRH ساعت 9:40 AM تاریخ: Sunday, October 16, 2005



استفاده از مطالب این سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.Copyright © 2005-2006
Design by: FRHweb