برای عضویت در خبرنامه وبلاگ ایمیل خود را وارد کنید:



جستجوی وب جستجوی وبلاگ


یه سفر کوچولو به یه شهر کوچولو!!

امروز صبح حدود ساعت 10 از خونه دراومدیم و رفتیم تو خروجی شهر، سوار یه مینی بوس شدیم. چشمتون روز بد نبینه!! از بس این مینی بوس زوار در رفته بود ما رو کشت تا به مقصد برسونه.حالا حدس بزنید کجا رفتیم! مقصدمون شهر همجوار غار بزرگ و زیبای کتله خور بود. درست حدس زدید: ابهر. آخه یکی از همسایه های قدیمیمون بعد از کلی اینور اونور مهاجرت کردن به علت مسائل کاری، بالاخره تو ابهر ساکن شدند و ما هم گفتیم بریم یه سر بهشون بزنیم.یه زن و شوهر هستند و فقط همین! بچه ندارند. هر چند این مسافرت کوچولو باعث شد من امروز تو یه کلاس کوچولو نتونم شرکت کنم و کلی عقب بیفتم.خلاصه بعد از ظهر حدود ساعت 1 رسیدیم و با کمی پرس و جو خونشونو پیدا کردیم. ولی چون یه کم دیر کردیم فکر کرده بودن دیگه نرفتیم و پشیمون شدیم، واسه همین ناهار آماده نبود و ما خسته و کوفته و با شکمی گشنه مجبور شدیم دم برنیاریم و تا ساعت سه و نیم همینطور گشنگی رو بکشیم و تازه اظهار سیری هم بکنیم ولی خوب عوضش ناهار بدجوری چسبید. نمی گم ناهار چی بود چون ممکنه دهنتون آب بیفته و وبلاگ منو سیل ببره!!! خلاصه عصر هم پاشدیم برگشتیم شهر خودمون و این نوشته رو درست همین الان که رسیدم خونه دارم براتون می نویسم. راستی اونجا، منظورم تو ابهره، همینکه رسیدیم و تو مرکز شهر از اون مینی بوس پیاده شدیم بلافاصله چشمم به یه کافی نت خورد که اصلا انتظار نداشتم اونجا هم کافی نت پیدا بشه!!! و همون لحظه این جمله به فکرم اومد که:" عجب توهمی! گاو و گوسفند، سگ و گربه کافی نت دارند"....راستی در مورد غار کتله خور باید بگم حتما برید ببینید. من وقتی بچه بودم رفتم دیدم.تو استان زنجان نزدیکی گرماب قرار داره. حدود 135 کیلومتر با ابهر فاصله داره. اگه نبینید عمرتون بر فناست. باور کنید غار علی صدر پیش اون لنگ می ندازه و این یه مبالغه نیست بلکه حرف تموم کارشناساس.از ما گفتن بود.


لینک ثابت | |
نوشته: FRH ساعت 9:27 AM تاریخ: Friday, September 16, 2005



استفاده از مطالب این سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.Copyright © 2005-2006
Design by: FRHweb