برای عضویت در خبرنامه وبلاگ ایمیل خود را وارد کنید:



جستجوی وب جستجوی وبلاگ


یک روز دیگه گذشت اما.....

دیروز یه سر صبح رفتم پیش یکی از دوستام و از اونجا هم رفتم سرکلاس مدار منطقیم.یه سری چرت و پرت خوندیم که البته یه نیم ساعت رفتیم سر کار چون آقا معلم گل و گلاب احتمالا تو خواب مونده بود.الان تنها دل مشغولی که دارم اینه که چرا جواب نهایی کنکورو نمیدن که آدم از بلاتکلیفی در بیاد. هر چند گفتن تا پنجشنبه اعلام می کنن. خلاصه ما التماس دعا از برادران و خواهران دینی و غیر دینی خود داریم باشد که درهای رحمت خداوند به روی ما باز شود و ما تهران قبول شیم ( آخه مهندسی برق زدم که اونم فکر نمی کنم تهران قبول شم) ولی شاید به قول بهمن هاشمی، مجری شبکه دو، خداون وا را در احاطه الطاف خود بنماید.
تکمیلیه: آقا بالاخره بعد از کلی منتظر موندن نتایج نهایی معلوم شد و بنده با افتخار مهندسی برق قبول شدم و هر کی می خواد سور میدم البته سور اینترنتی. یعنی هر کی می خواد بگه هر چند تا جی میل میخواد بهش بدم.


لینک ثابت | |
نوشته: FRH ساعت 12:53 AM تاریخ: Tuesday, September 13, 2005



استفاده از مطالب این سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.Copyright © 2005-2006
Design by: FRHweb