برای عضویت در خبرنامه وبلاگ ایمیل خود را وارد کنید:



جستجوی وب جستجوی وبلاگ


شروع به کار رسمی وبلاگ مبارک!!( به خودم و شما )

خدایا با نام تو آغاز می کنم که آغاز و پایان وبلاگ زندگی ام توئی و از آنجا که ادمین سایت دلم همواره تو هستی هرگز از ویروس نترسم که تو ختم ویروس کشی و چه بگویم که وبلاگم قاصر از بیان وجوهات توست!! یا علی مدد...
امروز بالاخره بعد از کلی سهل انگاری و تاخیر در راه اندازی این وبلاگ، یه دستی رو سر و صورتش کشیدم و با ناز اونو به دنیای وب معرفی کردم. البته قبلا تو خیلی جاهای دیگه می نوشتم ولی همشونو بعد از یه مدت ول کردم به امون خدا بعد هم به امون بیل گیتس و بچه های ناخلفش. ولی اینبار تصمیم گرفتم دستمو بزارم تو دست داداش گوگل و تا آخر راه با هم بریم البته با حمایت شما دوستان و تا روزی که بدونم حتی یه خواننده دارم ادامه بدم. ان شاء ... فعلا به همین نوشته کفایت می کنم و از شما دعوت می کنم به ادامه برنامه توجه فرمائید!!!


لینک ثابت | |
نوشته: FRH ساعت 10:47 AM تاریخ: Sunday, September 11, 2005



مطالب قبلی



زنجانی ها

feeds

atom+xml

rsd+xml

استفاده از مطالب این سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.Copyright © 2005-2006
Design by: FRHweb